Thursday, January 14, 2016

First Segmen : Mini Giveaway By Si Chubby



Si Chubby, 14 January 2016

Zizie Zainal,
Blogger Si Chubby,
Lagi Chomel.

Salam persahabatan,

Harini opi nak join satu mini giveaway by 'Si Chubby'. Sebelum itu , Si Chubby menanyakan satu soalan yang wajib opi jawab sebab ini dah termasuk dalam syarat-syarat giveaway :) Tarikh tamat giveway ini pada 20 januari 2015. Opi nak tag Aienie dan Fieyqa untuk join segmen ini.

Soalannya,  Apa impian korang yang sebenarnya ? And apa usaha korang untuk mencapai impian tu ? Kalau tidak tercapai ,apa korang akan lakukan ? Impian opi ialah ingin menjadi wanita bekerjaya dalam apa bidang sekali pun. Ewaaahh, tinggi betulkan impian opi. Dah masuk tahun baru, semua kena baru and up sikit impian tu. Dulu time sekolah, boleh la cakap impian saya ialah nak berjaya dapat 10A dalam SPM. Sekarang ni dah masuk alam pekerjaan, kenalah kena dengan keadaan sekeliling tuu kan.Usaha opi untuk mencapai impian tu sekarang ni, opi buat part time job. Sekarang opi tengah buat Wedding job. Lepas tu kalau ada kawan-kawan nak minta tolong shootkan video ke apa apa ke, opi buat juga. And disamping itu opi ada buat design photobook . Alhamdulillah, client berpuas hati. Opi duduk rumah je buat kerja ni , tengah mencari kerja di luar sana yg kerja ikut ofis hour, Sebenarnya tak bersedia lagi nak kerja ikut ofis hour. huhuhu. Kalau tidak tercapai impian opi kali ini , opi akan bawa ke tahun seterusnya sehinggalah opi berjaya suatu hari nanti :) InshaAllah, Minta kawan-kawan doakan opi juga ye :)

Okey, opi dah jawab seikhlas hati opi . Harap maaf diatas tatabahasa opi. Hahaha, Dah lama tak guna bahasa malaysia dengan betul. Harap opi ada peluang untuk memenangi Mini Giveaway by Si Chubby ni. Sekian sahaja dari Opi. Goodluck kepada semua juga .


Blogger Girl,

Sorfiena Suzainye



Jemput singgah : 



2 comments:

Unknown said...

Hye thanks joined segmen zie :) Senarai contestants dah update , jom blogwalking !

http://sichubbyy.blogspot.my/2016/01/senarai-peserta-first-segmen-mini.html

aienienka said...

hahah janji boleh baca. :D singgah sini lagi..

ZALORA COMMUNITY CONTRIBUTOR BADGE

ash_tsukidate.blogspot.my review

ShoutBox

Powered by Blogger.