Monday, December 5, 2011

Contest : True Friendship .

klik banner for join .

ini gambar bersama my bestfriend .

nisa , am , ash *aku* , fara dan ai

haha, ok , time ni 9-9-2011 bersamaan ........ korang belek lah balik calender sendiri ye :)

hari tu , kami pergi rombongan ke I-City bersama member sekolah . best owhh walaupon kaki aku dah melecet -.- nasib baik Ai bawak selipar tandas dia , aku pakai selipar dia je sepanjang perjalanan tu , haha . buat malu je , semua org pandang .

gambar kat atas ni yg edit punya lah , sbb yg tak edit dah delete -.-' edit sikit je pon ni , taruk nama , contrast dan bubuh shadow keliling gambar . sorry eyhh :)

akcelly , bestfriends aku ada ramai -.- 
1 . member kelas aku , Acc geeks -.- ya , kami dah macam family tau :)
2 . member sejak form 2 hingga form 4 . tapi , gambar kami tak dek T_T

tapi , tak pe lah , aku masukkan jugak pics bersama member kelas acc aku , tak semua ada dlm pics ni , lagi suku tak datang :3

dalam pics ni , ash tak de . tapi kat pics bawah ni , ash ada :)

so , sekarang aku nak tag : Syauqiena , Qienah dan Amirah

1 comment:

ZALORA COMMUNITY CONTRIBUTOR BADGE

ash_tsukidate.blogspot.my review

ShoutBox

Powered by Blogger.